söndag, januari 21, 2007

Marc Jacobs för Sephora


Jag önskar verkligen att Sephora fanns i Sverige. Det finns ju t o m i länder som Rumänien och Kina. Hallå lixom!! Varför inte här?!
Just nu så har Marc Jacobs släppt en ny parfym bara för Sephora, Gardenia Bottle heter den och kostar ca 467 kr($65).
Det sägs att doften är lika lyxig,klassisk och femenin som flaskan med blommiga doftnoter av gardenia, mysk, cederträ och ingefära. Den här doften ska köpas nästa gång jag reser.

Bilder från Sephora

13 kommentarer:

Kerstin sa...

Suck. Ja, varför kan inte Sephora öppna i Sverige?

Vera sa...

Kerstin: Hoppas verkligen att den kommer hit ngn gång snart, annars kanske man får öppna det själv ;)

a spoonful of mint sa...

Ja, varför finns dom inte i sverige?

Lina sa...

ja det tycker jag också. den kunde gott flytta hit.

Annie - PD sa...

Agree. De borde öppna. Det är det bästa stället...

Anonym sa...

Gud vilken fin flaska! Underbar :)

Anonym sa...

Visst är det helt sjukt att inte Sephora finns här i Sverige. Helt galet trist!

Anonym sa...

Ja, jag håller verkligen med dig!

Mill sa...

Det är så typiskt. När man vill ha något så finns det inte. Suckar lite...

Lise sa...

Sephora er ikke i Norge heller, bad.

Ingrid sa...

Ja, Sephora i Sverige vore kalas.
Men först tycker jag Zara och TopShop ska öppna fler butiker runt om Sverige :)

Kerstin sa...

Ja, det är ett mysterium... Det skulle ju gå superbra för dem här.

Vera sa...

alla: man märker verkligen att behovet finns :)