tisdag, augusti 01, 2006

Tantvarning!

.... då blev jag ensam. Vinkade precis av M. Han blir borta i över en vecka. Snyft! Nu är det bara jag och katterna (passar mina svärföräldrars katt oxå). Det blir lite läskigt att sova ensam i natt, jag är ju så van att ha honom vid min sida. Men katterna får bli mina "vakthundar" :-)

Är det tantvarning att titta på allsång på skansen? Vad tycker ni? Om det är roliga gäster som t ex Håkan Hellström eller Robert Gustafsson så är det faktiskt lite kul att titta på. Även om Anders Lundin är så där flås-hurtig av sig. Har ni tänkt på att han ofta använder ordet"MEN"?? T ex "MEN!, va kul att ha dig här Carola!" eller "MEN!, vilken härlig stämning vi har här på skansen ikväll!". Kolla ikväll, så slår jag vad om att han säger det minst 5 ggr.

+ + =
ikväll

Inga kommentarer: