måndag, april 09, 2007

Påskhelgen i korthet

* Ätit lamm, lax, ägghalvor, tårtor och godis
* Toppat håret hos min favoritfrisör Alina
* Shoppat BH, skor och strumpbyxor, (vintern vägrar ge med sig för här har det snöat)
* Fått oväntad present från svägerska & hennes kille - härlig kokbok, kärlekspasta och balsamvinäger från Toscana Italien
* Kollat upp vart Operakällaren ligger på eniro och konstaterat att närmsta Tbanestation är Kungsträgården
* Sovit länge på morgonen
* Sett The Passion Of Christ på TV (fy bubblan va blodig och eländig den är)
* Funderat på va sjutton jag ska ha på mej på onsdag
Hoppas att ni haft en skön påskhelg allihopa! Nu vankas det manikyr för mina naglar ser för jäkliga ut!

9 kommentarer:

Smartasmia sa...

Hejhopp lilla påsktussan:-) Japp - det var en helschysst helg du haft! Och det grejar sig med att hitta - vi kan ju ses och ta en hälsning innan:-) tjipp

Sincerely Johanna sa...

Låter härligt. Så det har snöat i Tuna med. Visst är oväntade presenter helt underbara? Kram

Vera sa...

smartasmia: gärna träffs innan för hej & drink!

johanna: Oväntade är bäst! Jag e så nyfiken på Vilken film det är :) Hoppas du haft en skön påskhelg.

Stina (Klädstrecket) sa...

Det låter som du har haft det hur bra som helst!

Jag lider också av inget-att-ha-på-mig syndromet :) Hoppas inte ni ska behöva skämmas över mig i alla fall! ;)

Vera sa...

stina: Jag känner likadant! Hahahaha! Men du, viktigast är väl att ta på sig ngt man trivs i och njuta av kvällen :)

Anonym sa...

Jag har också klädångest inför onsdagen, men det löser sig nog :) Ska bli kul att träffa dig!

Vera sa...

miashopping: desamma! spännande att träffa webb-bekanta IRL.
Kram

Anonym sa...

Blev glad att se att jag är din favofrisör =)

Kram

Anonym sa...

Hoppas ni kommer ha nytta av presenterna =)
Ha så underbart kul i morgon. Njut av varje stund sen vill jag självklart höra allt det roliga =)

puss o kram