onsdag, april 23, 2008

Utmaning

Hakar på utmaningen som jag sett både här och där.
TRE namn jag går under: Linda (mitt riktiga namn), Li (smeknamn) och fisungen (av syrran på skojs).
TRE saker som skrämmer mig: klimathotet, våld och spindlar.
TRE saker jag har på mig: just nu handuken virad om höften och ett par trosor. Har tagit en snabbdush och väntar på att deon ska torka.
TRE sanningar: beroende av kaffe, gillar pirret i magen när man är riktigt nykär, hatar att dammsuga.
TRE saker jag verkligen vill ha: förutom fred på jorden önskar jag mig en systemkamera och en westievalp.

5 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Så de tre saker som du har på dig bli alltså handduk, torsor och deo. Hehe. Att vara nykär är verkligen underbart. Är du det nu?

Anonym sa...

Vilken kul liten utmaning... :) Kanske nåt jag borde ta med mig, om jag nu har tid...*funderar* Är det westieköp på gång?

Solrosfrö sa...

Kul läsning :) Bra att du hoppar på!

Anonym sa...

Hej Verababe

Äntligen har jag klurat ut en utmaning jag hoppas du nappar på. Alla andra för den delen. Komis, komsi ...

By the way, är det inte en terrier på bilden?

Vera sa...

johanna: om jag är nykär? nej inte för tillfället men jag önskar att jag vore det ;D

kattis: jag har allvarliga fumnderingar på att skaffa en sådan. du som e hundexpert, har du några tips?

jessika: japp, utmaningar är kul när det står helt still i huvet ;)

stina: ok, du vill att jag ska komma och göra den jag med ... okej då. snart. I promise! westie är ju en form av terrier ja. Rasen heter West Highland White Terrier för att vara exakt. Men vardagligt kallas den för westie.