torsdag, oktober 05, 2006

24 frågor

1. Jag: bloggar just nu
2. Min pojkvän/flickvän: gift med min stora kärlek sen 4 år, M
3. Mitt hår: behöver tvättas
4. Min mamma: är sjuksköterska
5. Min pappa: är bankman
6. Mitt favoritobjekt: svårt ... min katt Mischa förutom mannen
7. Dröm jag drömde härom natten: att jag kunde sjunga (bra). Underbar dröm ...
8. Mitt drömhem: herrgård
9. Rummet jag är i just nu: s.k. arbetsrummet
10. Favoritfärg: flera; lila, svart & vitt
11. Jag är rädd för: håriga spindlar
12. Var vill du vara om 10 år? Författare och designer
13. Vem jag umgicks med igår: mannen
15. Min bästa vän: Syrran
16. En sak som jag önskar mig: Förutom fred på jorden att shoppa obegränsat på Harrod´s i London
17. Mitt kön: Kvinna
18. Senaste sak jag gjort: Hänga upp tvätt
19. Vad jag har på mig: Mysbyxor och randig top H&M
20. Favoritväder: Sol
21. Jag åt senast: En banan
22. Mitt liv: Håller på att arta sig
23. Mitt humör: Just nu lite sne på att datorn hänger sig
24. Vem jag tänker på just nu: Ingen speciell

Hittade listan hos Antifashion.



Valde bilden på Burger & Carrie därför att han liknar min M jättemycket och jag liknar Carrie ...(om man kisar lite) *ler

Inga kommentarer: