tisdag, oktober 03, 2006

Bloggutmaning


Bild från netonnet.se
Jag hoppar på deckarmammans utmaning. Here I go ...

Vad lyssnar du på för sorts musik?
Bra musik :-)

Vad heter favoritartisten/artisterna?
Beyonce, Madonna, Rufus Wainwright, Coldplay, Beck, Mary J Blidge, U2, Led Zeppelin, I´m from Barcelona.
Med andra ord en riktig röra av musikstilar ...

Låt som gör dig glad?
"Vem ska jag tro på" med Tomas Di Leva. Hela han gör mig glad!

Bästa låten?
Svårt ... men det blir nog "Loser" med Beck. Nostalgi.

Sämsta låten?
Finns alldeles för många. Just nu: "Boten Anna" med Basshunter.

Bästa partyhiten?
"Hung up" med Madonna eftersom den är så skön. Hade den på repeat förra nyårsfesten, fick aldrig nog av att dansa när den spelades.

I min mp3?
"Sexyback" Justin Timberlake
"Ring the alarm" Beyonce
"One" Mary J Blige och Bono
"Nothing fails" Madonna
"London Bridge" Fergi
"No party" Marit Bergman
"Oh mother" Christina Aguilera
"I do" Lisa Loeb
"Nothing else matters" Lucie Silva
"Halleluja" Rufus Wainwright
"My hump" Black Eyed Peas
"Mary" Lisa Miskovsy
"Dumpa mig" Veronica Maggio
"FanFanFan" Thåström
mm .......

Jag utmanar: Ytligheter, Karolina Lassbo, Bohemica, Sura Tanten, Rubia och Yukio. Samt alla andra som vill ...

Inga kommentarer: