måndag, december 11, 2006

norrköping, lugg, mode å böcker

Hade en trevlig och avslappnande dag hos svägerskan i Norrköping igår.
Jag lämnade staden med en ny frisyr. Japp, jag vågade kapa av luggen som jag tjatat om så länge. Lite ovant måste jag säga eftersom jag haft lång lugg sen jag var 15. Men det är bara å vänja sig. Väldigt nöjd är jag. Thanx again Alina :D

Sen överraskade maken mig genom att köpa två böcker till undertecknad. Jag blev så glad eftersom böcker + mode intresserar mig.



Uppdate på begäran:
"Skor - en kavalkad av pumps, sandaler, tofflor och mycket mera" av Linda O´Keeffe
"Handväskor - Angelägna accessoarer" av Anna Johnson
Böckerna köptes på antikvariat på gågatan i Norrköping och kostade 49 kr/styck. Vad jag kan se finns dom inte på dom vanliga nätbokhandlarna och jag kan bara se det tyska förlagets namn, Könemann.
Jag kan dock ge dig böckernas ISBN(identitetsnr):
Skor: 3-8331-1195-X
Handväskor: 3-8331-1172-0
Gå in på en välsorterad bokhandel och be dom söka på numren.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Välkommen till lugg-klubben. Kram :)

Vera sa...

Tackatackar!

Mill sa...

Åh, det låter som om du är fin i håret! Vilken gullig man du har som köper böcker åt dig! Är de köpta i Nrkpg?

Vera sa...

Japp i Norrköping. Tror att dom oxå finns att köpa på nätet.

Anonym sa...

Hej Vera. Skulle verkligen uppskatta om du kunde specificera vilken bokhandel du köpt böckerna hos, samt om du ser i boken om väskor vilket svenskt förlag som gett ut den? Tusen tack på förhand! MVH/ Johanna

Anonym sa...

Vilka söta böcker!

Vera sa...

sassy: ja, och dom är faktiskt fullspäckade med en massa roliga fakta och rik på illustrationer. I Like it!