fredag, november 16, 2007

En Karl Lagerfeld designed Steinway


Den här mannen har sannerligen många järn i elden. I samband med att den anrika pianotillverkaren Steinway & Sons fyllde 150 år så har Karl Lagerfeld designat en limited edition pianocollection åt företaget. Herr Lagerfeld säger: “I always liked the secret and mysterious touch of the red lacquer in Japanese boxes, so I used the inside of the Japanese box as my inspiration. Steinway & Sons did a beautiful job, the piano is a masterpiece with all the details, it’s really refined.”
Hade jag varit snuskigt rik så hade jag köpt det på studs. Sen att jag bara kan spela Kalle Johansson och Blinka lilla stjärna hör inte till saken ... i så fall får jag bjuda hem andra som kan spela, min pappa tex som är sjukt duktig på att spela piano.

Inga kommentarer: