fredag, november 30, 2007

Intervju med Agnes Carlsson


Jag fick möjlighet till en trevlig pratstund med sångfågeln och Idolvinnaren Agnes Carlsson.
Vad är du aktuell med just nu?
Jag är med i MQ´s julkampanj där jag sjunger en duett med Måns Zelmerlöw. Låten är Mariah Carey´s "All I want for christmas is you”. Sen medverkar jag i showen ”The original Abba orchestra, christmas edition”.
Hur var det att kyssa Måns?
Haha, inte så romantiskt som det ser ut. I rummet var det ju fullt med folk så det var helt professionellt.
Har du något nytt album på gång?
Ja, jag håller på med det just nu och det kommer att släppas någon gång nästa år. Datum är inte spikat än.
Tittar du på årets Idol?
Ja, absolut. Jag hejade på Daniel så det var trist när han åkte ur.
Vem vill du ska vinna Idol 2007?
Ehhh ... jag hejar i så fall på Marie Picasso.
Favoritmat?
Mammas kycklinggryta med ris.
Favoritfilm?
Favoritskönhetsprodukt?
Gillar Decléor för att dom är bra och baserade på naturliga ämnen.
Favoritdesigner?
Läser du några modebloggar?
Ja, det händer. Det finns så många bra men jag kommer inte ihåg vad dom heter ...
Foto: Eric Broms/LundLund

3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Vad roligt att du träffat henne. Kul intervju :)

Anonym sa...

Åh, vad roligt att du träffat henne! Vilken fin möjlighet att intervjua henne till bloggen! Kram

Vera sa...

Träffat o träffat. Det var en telefonintervju. Men det var lika trevligt det med :)