måndag, december 17, 2007

Katie Holmes In Style


Vackra Katie Holmes pryder In Style´s Januari-omslag iförd Dior by John Galliano väst och kostymbyxa. Synd bara att dom har retusherat hennes ansikte för mycket. Hon är fin som hon är.

Saxat ur intervjun:
On dressing for her husband: "Tom likes me in a suit and a mini every now and then. I like it when he likes it. It makes me blush. He'll say, 'You look good. I hope security's going with you.' Now that gives me attitude."
On love: "I still get like that, 'Whew.' When you fall in love, it's as though time stops. It's all-encompassing. I try every day to let him know how much I love him," she added. "It gets better and better. It has made my life."
On Suri: "Suri is talking up a storm, running around, so aware. She loves coloring and creating. She's a great mimic and dancer. She came to the photo shoot and was all into the shoes."
Best Moment: "Walking down the aisle. I always wanted to be married, and it was suddenly happening. I don't know if I breathed."
Turning 30: "New chapter. I am a bit wiser now. I feel I really lived my 20s, and I'm happy about that."
On Your iPod Now: "Kanye's new album, Rihanna, Keyshia Cole."
I år uppfyllde Katie en av sina drömmar. Hon sprang New York City Marathon i November. You go girl! I vissa tidningar och skvallerblaskor skrivs det spaltmetrar om hur kuvad Katie är under Tom´s hårda o restrektiva scientologhand ... det där tror jag inte ett skit på. Hon verkar vara en självständig tjej med egna mål och intressen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! Katie Holmes har gått från helylle applepie-söt till en vacker kvinna måste jag säga. Jag gillar verkligen hennes stil! Synd bara att hon hookade upp med Mr scientolog.

Anonym sa...

Tycker nog att hon har tappat i skönhet de senaste åren men visst är hon vacker...

Ivana sa...

Förut tyckte jag inte alls om Katie men jag tycker om henne mer & mer allt efter tiden går. Kan det vara håret?

Anonym sa...

Fina bilder på henne, men tycker kostymen var aningen trist. Bättre kan hon! =)

Fröken Isakson sa...

Hon är verkligen underbart snygg. Tänk så "töntsöt" hon var innan och nu supersnygg =).

Vera sa...

maria: ja, hon är onekligen en klassisk skönhet.

fredrik: aha, du har hittat hit :) välkommen!

ivana: tja, inte vet jag ;)

amanda: jag håller med dej. jag skulle valt en annan bild som cover.

linda: töntsöt ... hahaha...ja, tänk när hon var med Dawson Creek ... det var tider det.
kram