tisdag, februari 13, 2007

Bon gör TV om modeveckan


Bänka dig framför teven på söndag då Sthlm Fashion Week sammanfattas av Bons modechef Marina Kereklidou på TV8 kl. 19:00. Missar du programmet så kan du direkt efter sändningen se det på www.bonmagazine.com.
Du kan också följa David Hellqvist´s blogg från Londons modevecka på samma sida!
Ikväll ser jag fram emot nya färska avsnitt av:
Desperate Housewifes
Gilmore Girls
Nu måste koka te till min älskling som ligger nedbäddad med feber & förkylning.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, TACK - det ska jag absolut INTE missa...

Mill sa...

Inte jag heller! Och ha en trevlig kväll med fruarna! Det ska jag ha.

Anonym sa...

åh bra där.. tack för tipset, det vill jag inte missa.. tur att vi har svenska 5an här i Norge för annars hade jag desperate housewives! Kram på dig tjejen!

Anonym sa...

Så bra tips :) Tack tack tack!