fredag, februari 09, 2007

ELLE-låtlista


Foto: ELLE
Det var värst vad många inlägg det blev idag då! Ska strax stänga butiken men innan det så måste jag bara tipsa om att ELLE lagt ut hela låtlistan som spelades på ELLE-galan. Really nice!
Apropå ELLE så fick jag det nya marsnummret i lådan igår. Woho, säger jag! Så tjockt nummer har jag inte sett på år och dagar ... Lovely!
Älsklingen är och tränar och jag tänkte överraska honom med lite go middag ikväll. Ska nog traska iväg och köpa lite gott vin oxå. Trevlig helg på Er!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in på min blogg ;-)

//Patricia (patriciasmodeblogg.blogg.se)

Vera sa...

patricia: ja, tackdessamma!
Duff´s nya doft låter som en hit.
Kram

Mill sa...

Jag har inte fått min Elle, vet inte var den har tagit vägen :( Hoppas du får en kanonhelg!

Kerstin sa...

Vad du är gullig som överraskar :)

Anonym sa...

Ja eller hur gör man det?!Jag visste det haha!!

Anonym sa...

Japp - här flödar det inlägg som en värsta tornado:-) Men det är bara bra! Och ha en jätteskön helg själv:-)

j sa...

åh, ska helt klart kika in låtlistan. TACK!

Anonym sa...

Tack för tipset :)

Anonym sa...

Jaaa, jag blev också överlycklig över ett så tjockt nummer av ELLE! Och riktigt bra artiklar tycker jag dessutom, de jag hunnit läsa! Mer sånt vill vi ha.

När du läst klart kan jag tipsa om Fashination som jag skriver om i bloggen idag!

Vera sa...

mill: hoppas att den har kommit till dej nu! kram

kerstin: ja, ibland får man lite ryck. puzz

madeleine: ja, såklart att det var Jude Law! haha

mia: ja, som en ny Gudrun. hahaha.

josefine: vassego!

alexandra: vassego till dej me!

Annika: Nu har jag hunnit läsa ut mitt ELLE-nr. Gillade intervjun med Dita von Teese och artikeln av Calle Norlén. Ditt inlägg om Fashination var intressant det me!
Kram