torsdag, februari 08, 2007

Jamie-Lynn Sigler

Jamie-Lynn Sigler
Skådespelerska
Vilken typ av väska bär du just nu?
En Kooba-väska. En Carla i brunt läder för att vara mer exakt.
Vilket lipgloss kan du inte vara utan?
Jag älskar Cargo lipglosses, den med två nyanser. Sen gillar jag också Stila´s.
Vad är dina make-up-måsten?
Mascara, lipgloss och fuktcréme.
Har du någon favoritmascara?
Jag tycker att Maybelline's är bäst.
Vad är dina favoriter "in the drugstore?"
Cover Girl concealer, Biosilk för håret och Neutrogena Visibly Even Foaming Cleanser.
Vad är din absoluta skönhetsfavorit?
Body Butter från Body Shop, speciellt coconut.
Vilken doft bär du och varför?
Jivago. Den har jag använt sen jag var 14 år och folk kommenterar den nästan alltid. De säger att dom vet om jag varit i ett rum eller inte pga min doft.
Har du några hemliga skönhetsknep?
Smörj alltid in ansikte och kropp med fuktcréme varje dag!
Vilka hårprodukter använder du?
Oscar Blandi och Biosilk. Vid "bad-hair-days" funkar alltid hatt och ett leende på läpparna.
Hur ser ditt hudvårdschema ut?
Jag använder Neutrogena face wash, Dermalogica multi-active toner och La Mer moisturizer. Viktigt är att man alltid tvättar bort sin makeup på kvällen.
Källa: Glam,
Översättning: Vera

2 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Hon är väldigt fin hon :)

Vera sa...

Mary: ja, hon e dejlig ;)