torsdag, februari 22, 2007

Vilka är dina favoriter bland dessa våriga toppar?


Storprickig trikåtopp med rosettknappar, 799 kr Fornarina
Rosa- och rödrandig topp med stora prickar, 799 kr, Fornarina
Blommig grön blus med stråveck, 499 kr, Benetton

Smårutig blus med vita revärer, 299 kr, Carlings

Gul trikåtopp med rund halsringning, 129 kr, Vila
Laxfärgad blus med brodyr och volang, 900 kr, Odd Molly
Stickad mintgrön jumper med djup ringning, 1 195 kr, Anna Holtblad
Rödvit, blommig topp med skärp, 249 kr, Kaffe

Randig trikåtopp med röd hjärtknapp, 799 kr, Fornarina
Ärtgröm jacka med trekvartsärm, 399 kr, Only
Vit satinblus med svarta hjärtan, krage och skärp, 598 kr, 10 Feet
Silvergrå polo med trekvartsärm, 299 kr, Bik Bok

Rödblommig blus med småblommigt ok, 149 kr, Indiska
Blus med dragsko och strassknappar, 599 kr, Dreams by Isabell Kristensen
Bilder från Aftonbladet

13 kommentarer:

Ingrid sa...

Smårutiga blusen från carlings! rutor är gudomligt sött.

Anonym sa...

Favoriter?? Hm...svårt, skulle ju kunna tänka mig de flesta.

Mill sa...

Nu ska vi se! Nummer fyra på första bilden, nr 2 på andra bilden, nr 4 på tredje bilden och båda på den sista bilden. Har med andra ord svårt att bestämma mig!

Anonym sa...

O hjälp vilka söta toppar, allihop! Om jag måste välja en tar jag Isabell Kristensens :-)

Annie - PD sa...

Mycket snygga toppar!!! Men jag gillade nog den längst ner till vänster mest :)

Anonym sa...

Aha. Vilken fin sammanställning av vårtoppar...me likes:-) Carlingtoppen var läcker och för tankarna till 50-talet. Tjipp

Anonym sa...

Jätte söta toppar! Var det inte du som skrev att acne öppnat en butik göteborg? Vart?

Vera sa...

sheila: magasinsgatan 19 vid Grönsakstorget.

Vera sa...

jag kan tänka mig alla blusar! svårt att välja. gillar skarpt BikBok's polo med trekvartsärmar o puff. Skulle vara snyggt med hängselklänning.

Chocolatine sa...

Helt klart den allra första. Den blåprickiga från Fornarina.

Anonym sa...

Tack!! Snälla Vera..
Elin på Stylein hade på sig ett par underbart snygga stövlar från acne , jag tänkte kolla om de är innom budget (troligvis inte)..;)

Stina (Klädstrecket) sa...

Den modellen som är på de flesta bilderna passar inte min kroppsform alls tyvärr.. Är för bredaxlad och plattbröstad. Men vårigt och fint var det! :)

Anonym sa...

Ingen topp föll mig i smaken, alla känns lite för mycket BikBok.