torsdag, februari 08, 2007

Veronica Maggio för MQ

Sångfågeln och årets nykomling Veronica Maggio, är MQ:s nya modell i samband med lanseringen av nya klädmärket 365 Sunshine i vår.

I reklamfilmen kommer Veronica att sjunga "Let the sunshine in" från musikalen Hair och hoppa på en studsmatta. Maggio säger:
- Det som varit kul med den här kampanjen är att det varit så många duktiga människor inblandade. Sedan fungerar kläderna bra med det jag själv gillar. Det andas lite femtiotal, men på ett yngre sätt."
Källa: Metro, Bilder: MQ

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag gillar henne men är inget MQ fan direkt. Kul ändå att de lyckas plocka upp så många profiler i sina kampanjer...

Anonym sa...

Finfina bilder måste erkännas:-)

Anonym sa...

Fattar inte vad all the fuss is about när det gäller henne =/

Anonym sa...

Jättesöta kampanjbilder! Kul med Veronica som modell

Anonym sa...

Jag har inte sett reklamen, måste göra det. Fin klänning hon har, den gula.

Anonym sa...

Nydelig håår !

Anonym sa...

otroligt härliga bilder.. MQ gillar tydligen att ha sång i sina reklamer nuförtiden (tänker på den från i julas..) Dock får jag hålla med Ellinor.. jag förstår inte all the fuss när det gäller henne heller ;) kram

Anonym sa...

Wow hon ær inte direkt fotogenisk!

Sincerely Johanna sa...

Hej Vera. Idag i Evelina var det om tre bloggare från Tuna. Jag var helt säker på att du skulle finnas representerad bland dem. Men icke, det var tre andra tjejer som bloggar om andra saker. Ha en trevlig helg. Kram Johanna

Vera sa...

johanna: Ja, Evelina kontaktade mig förra veckan om jag ville vara med. Tackade nej eftersom jag inte i nuläget känner för att bryta min anonymitet.
Kram Vera

Ingrid sa...

Oh man blir så glad av henne. Mycket trevligare än Marie Serneholt som modell :)