torsdag, september 18, 2008

Allt om min mamma

Mamma ringde nyss och viskade i luren att jag inte borde vara så hård mot er läsare. Hon tyckte att det var lite att ta i när jag kallar er för slöfockar.
Nu är det så kära läsare att jag har en ganska grov humor och tanken var bara att få er att stanna upp och klicka i den här enkäten. Jag vill ju så gärna veta vilka ni är. Tyvärr kan jag inte kan ändra rubriken efter att man klickat i alternativen så det får stå kvar.
Jag hoppas att ni inte tagit illa vid er pga den skarpa uppmaningen. Ni är ju min morot i bloggandet. Puss & kram från en jänta med kass humor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Söt mor^^ Själv får jag tillrättavisningar från mina vänner som tycker att jag borde skriva oftare ;-D

Vera sa...

Amina: Ja hon e för söt. Mammor vill ju så väl.
kram

Anonym sa...

Men kära du ... säg till din mamma att vi gillar lite sarkasm. Du är ju så varm annars så det fanns nog ingen som tog illa vid sig.

Jag tog uppmaningen på allvar poch svarande bums.

Petra sa...

Nu tycker jag att din mamma är lite känslig :) Jag reagerade inte alls. Jag har också svarat. Men mitt svar är hemligt ;)

Vera sa...

stina & petra: Där ser du mamma!