söndag, september 14, 2008

Snacka om att vara förvirrad

När jag rensade min garderob idag så hittade jag en digitalbox. Den fick jag ju av comhem innan jag reste bort i somras. Jag hade lagt in den i garderoben för att ta tag i det när jag kom hem. Men sen glömde jag bort den.

Efter närmare efterforskningar såg jag till min glädje att jag numera har Star!-TVkanalen i mitt utbud. Hurra! Ett måste för en modefjant. Oumbärliga modejournalisten Jeanne Beker är världens bästa inom sitt område och hostar programmet Fashion Television som sänds på kanalen. Fast jag fattar inte hur jag ska ha tid med att kolla på TV i höst då har så många järn i elden just nu. Ilandsproblem, jag vet.

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Wow Linda pluggar du webbjournalistik. Vad spännande. Vi bara måste ses snart och prata lite mer irl. Är så nyfiken på vem du är.

Vera sa...

Ja, long time no see.