tisdag, mars 11, 2008

Finns det ett liv efter skilsmässan?


Ikväll ser jag på The Starter Wife med Debra Messing. Det verkar vara en såndär feelgoodserie som passar en grå och disig tisdag som denna.
Handlar om Molly som hamnar på bar backe efter att hennes man vill skiljas. Hon flyttar hem till en av de få vänner som håller kontakten med efter henne efter separationen och hon bestämmer sig för att starta ett nytt liv utan den lyx hon blivit så van vid de senaste åren.
Dubbelavsnitt ikväll med start kl 21:00 på kanal5. Ska du se?
Uppdate: Såg den igår och den lovar gott. Nu meddelas det att ytterligare 10 avsnitt är på gång. Kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg den när den gick på canal+, men det är en toppenserie. Feelgood som driver lite med det där kändislivet alla tycks vilja leva :-D

Anonym sa...

Hm ... ja kanske.

Annars tänkte jag för en gång skull rekommendera att ladda ner dokumentären om alla amerikanska presidenter som sändes i går kväll på 1:an. Gå bara in på SVT:s hemsida och koppla upp datorn mot tvn så ska du få se på intressant fakta.

De sparar alla program på nätet i 30 dagar.

En ung Hillary Clinton och massa skandaler.

Ha en fin kväll.

Kram
Stina

Anonym sa...

Åh.

Jag skrev ett ganska långt tips om en dokumentär ... skit samma. Datorn hängde sig och jag vet inte om du fick den kommentaren?

Ja, ja, ... i stora drag:

Gå in på SVT, hitta gårdagens dokumentär om amerikanska presidenterna, koppla datorn till tv, titta.

Kram
stina

Vera sa...

donnasandra: va kul. driva med kändislivet låter toppen :)tack för din kommentar.

stina: den måste jag se! tack söta Stina för det kanontipset!
kram