måndag, mars 31, 2008

Vem där?


Foto: Jessica Hopper

8 kommentarer:

Anna sa...

Hm, filnamnet "katemossung" får mig att misstänka...Kate Moss...? hehe

Vera sa...

haha .. vilken tabbe av mig. Du har helt rätt. Kate Moss som ung. Du vinner en kram ;)

Peace in mind sa...

Undrar hur gammal hon är på bilden, söt på ett lite speciellt sätt. Ingen docka och det gillar jag!

Vera sa...

anna: bra fråga. 10-12 kanske? hon e verkligen sig lik tycker jag.

Solrosfrö sa...

Såg inte att det var hon men nu ser jag likheten! Jättelik en tjej i äldsta dotterns fotbollslag ;)

Anonym sa...

Jag älskar ankor som blir svanar.

De är mycket trevligare som vuxna.

C. Meow sa...

Kate Moss, ganska lik. Fast det syns liksom att det är FÖRE Pete Doherty :)

Vera sa...

jessika: coolt. undrar om hon blir en välbetald supermodell i framtiden då ;)

stina: ja, hon blev en svan om man tar bort knarkandet då ;)

camilla: precis!