måndag, mars 17, 2008

Tjoho

Tyvärr blev fredagslistan inställd som ni kanske märkte. Har haft fullt upp hela helgen men denna veckan lovar jag att den publiceras som vanligt.
Just nu är jag i Göteborg och vädret är verkligen skiftande. Igår var jag ute i solen nästan hela dagen och sommaren kändes som inom räckhåll. Idag är det snöstorm. Helt knasigt.
Såg melodifestivalen i lördags och jag hejade på BWO och deras härliga danshit Lay your love on me. Blev så besviken när dom inte vann. Visst var Perellis Hero en riktigt klassisk schlagerlåt men jag tyckte att den var rätt trist och det kändes som om man hade hört den förut. Galans höjdpunkt var Maia Hirasawas tolkning av The Worrying Kind. Vem var din favorit?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Björn såklart! Han lilla dödslyft a la Dirty Dancing till E-Type, helt underbart!

Men jag gillar ju Linda B.. ;)

Peace in mind sa...

Maia regerar, vilket lyckopiller! Tur att det blir lista på fredag, gångna fredagen var tråååkig.

Sincerely Johanna sa...

Jag höll ju då på Charlotte. Saknade din lisat men antog att du hade annat för dig.

Petra sa...

Ja, man blev lite orolig där! Var är listan, liksom :-) Hejade också på BWO, tyckte den var det enda alternativet.

Anonym sa...

Bakläxa.

Så här får det bara inte gå till. Vad ska vi då läsa på fredagar?

Blink.

Stina (Klädstrecket) sa...

JAg höll faktiskt på Pirelli. Hon ser ju dessutom lite öststat ut så det går nog hem i belgrad! :)

Kul att du är i götet. Är det jobb eller semester?

Anonym sa...

Min favorit var Charlotte, men BWo kunde också vinna för min del. Håller med att Maias tolkning var kanon.

Anonym sa...

Saknade din fredagslista jätte mycket. Hoppas du har det bra i götet. Kram

Vera sa...

linda: ja, det var så kul :D

anna: tack va gullig du e :D

johanna: ja, ibland hinner man inte allt ...

petra: bra smak du har ;)

stina: haha ... engångsföreteelse, jag lovar ;)

stina: jobb å lite semester. ja hos öststaterna går nog Perelli hem ...

linda: ja, så fin var den.

anonym: tack :D