tisdag, mars 11, 2008

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om nu
Är att från samma säng
Lyssna till samma regn
Vad jag bryr mig om nu
Är att få ut dig ur skallen
Att aldrig dela hjärtat för kärlek igen
Att aldrig ge hjärtat rakt ut
Vad jag bryr mig om nu
Är att se din blick så sårad
När alla löften klingar falskt
Vad jag bryr mig om nu
Är dina armar om mig
Även om jag vet att jag måste glömma dig
Vad jag bryr om är
Att se dig gråta
För jag har gråtit
Och du ringde aldrig
Vad jag bryr mig om nu
Är att se som i slowmotion
När du går sönder inuti
Så som jag gick sönder bit för bit
//Håkan Hellström

3 kommentarer:

Anonym sa...

jajamänsan - gjorde ett glädjeinlägg om det igår =)

tack gumman! massa kram!

Vera sa...

nu såg jag det ... kul för du förtjänar det tjejen :)

Anonym sa...

denna låten alltså.. jag älskar den!